۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸

شهروندان کلیمی اصفهان اعلام کردند؛

مبارزه با جنایت‌های صهیونیست‌ها آرمان مشترک همه ادیان است

مبارزه با جنایت‌های صهیونیست‌ها آرمان مشترک همه ادیان است

اصفهان-پیشوایان و شهروندان ادیان توحیدی ساکن دراصفهان، جنایات‌های رژیم صهیونیستی در بیروت و غزه از جمله به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهروندان کلیمی اصفهان، ضمن محکومیت جنایت‌های این رژیم کودک کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم لبنان و غزه اعلام کردند: مبارزه با جنایت‌های صهیونیست‌ها، نه تنها آرمان مسلمانان جهان؛ بلکه آرمان مشترک و خواسته همه ادیان الهی و آزادگان جهان است و مجامع بین‌المللی نباید در مقابل این جنایت‌ها، سکوت کند.

بیژن خاکشور عضو انجمن کلیمیان اصفهان گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی، نسل کشی است و خوی وحشی‌گری آنها را بیش از پیش برای جهانیان آشکار ساخته و این به معنای شکست مطلق است.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران هم گفت: این حملات چندین باره چیزی نیست جز جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی که بار دیگر، چهره ضد انسانی و تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی را به نمایش می‌گذارد.

اسقف اعظم سیپان کاشجیان افزود: سید حسن نصرالله فرمانده‌ای بزرگ بود و ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی را به یاد می‌آورم که فرمودند ما به عنوان پشتیبان مردم فلسطین و لبنان محکم ایستاده‌ایم.

بهزاد نیک دین موبد زرتشتیان اصفهان هم گفت: ظلم و ستم به هر شکل ممکن بد است و ما زرتشتیان، جنایت‌های این رژیم کودک کش را محکوم می‌کنیم.

کد خبر 6243052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha